Married to a Psychopath
Malcolm Webster wydawał się czarującym mężczyzną o nienagannych manierach każdej kobiecie, którą spotykał. Jednak za tą zniewalającą fasadą krył się patologiczny kłamca i okrutny zabójca, który sądził, że uszło mu na sucho morderstwo idealne.