Megalotnisko w Dubaju
Megalotnisko w Dubaju zagląda za kulisy jednego z najszybciej rozwijających się portów lotniczych na świecie. Spotkaj się z niektórymi z 60 000 pracowników, którzy pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby każdego tygodnia zapewnić podróż ponad milionowi pasażerów, a także realizują ambitne plany rozwoju.