Mój kumpel duch
Binny odkrywa, że dzieli swój pokój z duchem Melchiorem. Stają się zgranym zespołem rozwiązującym zagadki kryminalne, a jednocześnie próbują dowiedzieć się czegoś więcej o tajemniczej przeszłości Melchiora.