Murder in the Red Light
Trzyczęściowy miniserial, który stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego sprawcy wybierają osoby świadczące usługi seksualne na swoje ofiary. Twórcy filmu „Murder In the Red Light” badają to zjawisko, rozpoczynając od analizy zbrodni Steve’a Wrighta. Znany jako Dusiciel z Suffolk w 2006 roku zabijał przez sześć tygodni.