Myszka Miki: Zamieszani w przygody
Ale jazda! Wmieszaj się w nowe przygody z ekipą z Hot Dogowa. Miki, Donald, Goofy, Mini, Daisy, Pluto, Chip i Dale szykują wiele niespodzianek! Nieważne, czy chodzi o poszukiwanie jednorożca, uczenie dzieci gry w koszykówkę albo opiekę nad niesfornymi kociakami - ekipa zawsze świetnie się bawi dzięki mieszance przyjaźni, pracy zespołowej i pogody ducha!