Nadzdolni
Chyna Sparks i jej przyjaciele, Oliwka i Fletcher, to najnowsi członkowie Instytutu Wyselekcjonowanych Talentów, co oznacza, że właśnie pozostawili gimnazjum za sobą i rozpoczynają naukę w liceum! Zajęcia szkolne mogą sprawiać trudności, ale prawdziwe wyzwanie to dogadanie się ze starszymi uczniami. Jednak gdy przyjaciele połączą siły, już nic nie będzie im straszne!