Nadzwyczajna
Witajcie w świecie, w którym każda pełnoletnia osoba posiada supermoc. Wszyscy poza 25-letnią Jen, która czuje się odosobniona. Na szczęście współlokatorzy Jen – Carrie, Kash i tajemniczy kot dachowiec – nie pozwalają jej użalać się nad sobą. Jen błądzi po wielkim, zagmatwanym świecie, uzbrojona jedynie w odrobinę nadziei i dużą dozę desperacji, by odnaleźć swoją moc. W trakcie swojej przygody może odkryć, że życie bez mocy też jest w porządku.