Gdy już po tygodniu spędzonym w Nowym Jorku marzenia naiwnej dziewczyny ze Środkowego Zachodu o życiu w wielkim mieście rozwiewają się, jej nowa współlokatorka okazuje się najgorszym koszmarem. Bohaterkami tej prześmiesznej współczesnej komedii są dwie różniące się od siebie dziewczyny, otoczone przez grupę ekscentrycznych postaci.