Niewidzialny
Serial na podstawie książki Eloy’a Moreno. Capi, nastolatek prowadzący normalne życie, ulega strasznemu wypadkowi, który pozostawia silny uraz psychiczny. Ani szkoła, ani znajomi, ani rodzina nie potrafią wyjaśnić, co się stało. Jednak psycholog, który go leczy, jest zdeterminowany, by zagłębić się w jego historię i odkryć, jak doszło do sytuacji, w której chłopiec się znalazł.
Serial na podstawie książki Eloy’a Moreno. Nastolatek Capi ulega strasznemu wypadkowi, który pozostawia silny uraz psychiczny. Ani szkoła, ani znajomi, ani rodzina nie potrafią wyjaśnić, co się stało. Jednak psycholog, który go leczy, jest zdeterminowany, by zagłębić się w jego historię i odkryć, jak doszło do sytuacji, w której chłopiec się znalazł. Stopniowo Capi zaczyna mu ufać i zdradza, że ma moc niewidzialności oraz że koszmary, które nawiedzają go co noc, związane są ze smokiem i potworami, które go prześladują.