Obóz Kikiwaka
Emma, Zuri i Ravi wyjeżdżają z miasta i wyruszają do Obozu Kikiwaka, gdzie poznają innych obozowiczów i opiekunów, a przede wszystkim wiejskie życie!
Emma, Ravi i Zuri Ross opuszczają swój apartament w Nowym Jorku i udają się na Obóz Kikiwaka - letni obóz w Maine, gdzie ich rodzice poznali się jako nastolatkowie. Emma i Ravi szkolą się na obozowych opiekunów i zaprzyjaźniają z Lou - radosną główną opiekunką obozu i Xanderem, obozowym idolem. Tymczasem Zuri zaprzyjaźnia się z obozowiczami, wśród których jest bardzo pilna Tiffany i nieco kompulsywny Jorge. Dzieciaki przystosowują się do swojego „domu z dala od domu” i rozpoczynają ekscytujące przygody w Obozie Kikiwaka.