Om Nom Stories
Pewnego dnia Om Nom w tajemniczy sposób pojawia się na progu domu pewnego chłopca, co daje początek wielu przygodom. Cofa się w czasie, zostaje uwięziony w zaczarowanej księdze, poluje na słodycze na całym świecie, zajmuje się wideoblogowaniem i innymi pracami. Razem z Om Nelle zmienia się w superbohatera, wychowuje małego Nibble Noma, pracuje w rodzinnej kawiarni i poznaje wielu nowych przyjaciół!
Pewnego dnia Om Nom w tajemniczy sposób pojawia się na progu domu pewnego chłopca, co daje początek wielu zabawnym przygodom. Cofa się w czasie do swoich wiecznie głodnych przodków, zostaje uwięziony w zaczarowanej księdze, poluje na regionalne słodycze na całym świecie, zajmuje się wideoblogowaniem i innymi pracami. Razem z Om Nelle zmienia się w superbohatera walczącego ze złem, wychowuje małego Nibble Noma, pracuje w rodzinnej kawiarni i poznaje wielu nowych przyjaciół w sąsiedztwie!