On, ona i dzieciaki
Michael z humorem uczy swoje dzieci życia. Ojciec często udziela reprymend Michaelowi Juniorowi, Claire chce tylko pieniędzy taty , a Kady rzadko pozwala mu mieć ostatnie słowo.
Michael Kyle to współczesny patriarcha, który stosuje wyjątkowy styl rodzicielski. Z poczuciem humoru uczy swoje dzieci życia. Janet, żona Michaela, próbuje pogodzić dbanie o dom z karierą i słownymi potyczkami z mężem. Mają troje dzieci: Michaela Juniora, licealistę, któremu ojciec często udziela zabawnych reprymend, humorzastą, dorastającą Claire, której hobby jest proszenie taty o pieniądze, oraz sześcioletnią Kady, która rzadko pozwala ojcu mieć ostatnie słowo.