Planners
Po rozwodzie z Marcosem dobiegająca czterdziestki Malena Carregal konfrontuje się z nową rzeczywistością. Agencja, którą budowała z mężem, znajduje się teraz w rękach Marcosa, a Malena zostaje bez pracy. W tym trudnym momencie kobieta spotyka tajemniczą i ambitną Cali, która daje jej zastrzyk nowej energii.
To historia o nowych początkach. Dobiegająca czterdziestki Malena Carregal właśnie rozwiodła się z Marcosem Gutíerrezem, właścicielem agencji, w której zatrudniał Malenę. Kobieta zostaje bez pracy i perspektyw, w stopniowo pustoszejącym domu. W tym trudnym momencie kobieta spotyka tajemniczą i ambitną Cali, która daje jej zastrzyk nowej energii. Malena zakłada własną agencję eventową i rozpoczyna projekt, który sprawi, że zostanie największą konkurentką byłego męża.