"Plastiki" - łódź z 12 tysięcy plastikowych butelek: Plastiki
Przeżyj niezwykłą podróż łodzi „Plastiki” zbudowanej z ponad 12 000 plastikowych butelek po napojach pochodzących z recyklingu.
Przeżyj niezwykłą podróż łodzi „Plastiki” zbudowanej z ponad 12 000 przetworzonych plastikowych butelek po napojach, podczas której poszukiwacz przygód David De Rothschild próbuje przepłynąć łodzią przez Pacyfik z San Francisco do Sydney.