Pogromca
W tym serialu sensacyjnym Kim Jiyong prowadzi podwójne życie jako student Narodowej Akademii Policyjnej za dnia i jako Pogromca nocą. Osobiście wymierza karę przestępcom, którzy unikają prawa. Otaczają go ludzie z różnymi ukrytymi motywami.