Serial opowiada losy grupy przyjaciółek pokojówek, które łączy praca, codzienne problemy oraz melodramatyczny świat chlebodawców. Rosie, wdowa, która po śmierci męża pozostawia syna w Meksyku i podejmuje pracę jako pokojówka i niania u pary egocentrycznych aktorów. Aspirująca piosenkarka Carmen liczy, że jej pracodawca, a zarazem gwiazda popu, Alejandro pomoże jej zrobić karierę. Zoila jest starszą pokojówką u Genevieve Delatour, niestabilnej emocjonalnie, zamożnej kobiety. Pracuje z nastoletnią córką Valentiną.