Postęp: historia ludzkości
Serial „Postęp: historia ludzkości” pokazuje, w jaki sposób ludzkość osiągnęła etap nowoczesności. Widzowie udają się w podróż w odległe czasy celem odkrycia kluczowych „początków”, które stymulowały nasz ewolucyjny rozwój. Światowej klasy futurolog Jason Silva jest naszym przewodnikiem po najważniejszych zdobyczach i wynalazkach – takich jak ogień, medycyna, wojna, pieniądze i komunikacja – które stworzyły fundamenty współczesnego życia.