Prywatna praktyka
Lekarze w Odiseas Heath and Wellness stają w obliczu moralnych dylematów. Choć w pracy często się nie zgadzają, prywatnie pozostają najlepszymi przyjaciółmi.
Lekarze kliniki Seaside Health and Wellness pracują z najtrudniejszymi przypadkami, stając w obliczu moralnych dylematów. Choć w pracy często się nie zgadzają, a ich życie prywatne komplikuje sprawy zawodowe, pozostają najlepszymi przyjaciółmi. Dr Addison Montgomery specjalizuje się w chirurgii neonatalnej. Dr Sam Bennett jest internistą, a dr Jake Reilly leczy bezpłodne pary. Dr Violet Turner i dr Sheldon Wallace specjalizują się w psychiatrii, a dr Amelia Shepherd w neurochirurgii. Dr Charlotte King pracuje w klinice jako seksuolog, jednak jej głównym zajęciem jest kierowanie zespołem szpitala St Ambrose. Prywatnie jest żoną pediatry, Coopera Freedmana.