Randy Cunningham: Nastoletni Ninja
Randy Cunningham jest przeciętnym licealnym pierwszakiem, dopóki nie zostaje wybrany na Ninję! Teraz musi bronić uciśnionych, ratować innych uczniów i stać się bohaterem dla mieszkańców Norrisville.
Randy Cunningham jest przeciętnym licealnym pierwszakiem, dopóki nie zostaje wybrany na Ninję! Teraz musi bronić uciśnionych, ratować innych uczniów i stać się bohaterem dla mieszkańców Norrisville. Walcząc z potworami i szaleńcami, Randy musi również przetrwać szkołę średnią, stawić czoła miejscowemu łobuzowi i dobrze wypaść przed najfajniejszą dziewczyną w klasie.