Seks, kasa i kłopoty
Ojciec Nicka George’a był prawnikiem zamożnej rodziny Darlingów, a Nick został prawnikiem ubogich. Po śmierci ojca może objąć jego dawne stanowisko i zarabiać duże pieniądze. Jednak czy będzie to dla niego życiowa szansa, czy kara dożywocia?
Będąc małym chłopcem, Nick George patrzył, jak jego ojciec zaprzedał wolność i rodzinę, gdy zaczął pracować jako prawnik dla niewyobrażalnie bogatej rodziny Darlingów z Nowego Jorku. Od tej pory poświęcał Darlingom więcej czasu, niż własnemu synowi. Młody George, po tym jak wielokrotnie sparzył się w kontaktach z bogaczami, zrobił zwrot o 180 stopni i stał się prawnikiem biednych. Gdy ginie jego ojciec, Nick dostaje propozycję od seniora rodu Darlingów, Trippa, by przejął stanowisko po ojcu, a co się z tym wiąże także obowiązek ochrony sekretów familii. Okazuje się, że jedynym pozytywnym aspektem tej pracy jest nieziemska płaca, która pozwoli Nickowi czynić dobro. Gdy zaczyna wypełniać swoje obowiązki, do których należy także tłumaczenie Darlingów przed policją, uciszanie tabloidów i ciągłe usuwanie brudów, Nick zaczyna się zastanawiać, czy ta praca to dla niego życiowa szansa, czy kara dożywocia.