Słoneczna Sonny
SONNY wygrywa ogólnokrajowy konkurs talentów i weźmie udział w popularnym serialu telewizyjnym „Z innej beczki”. Wraz ze swoją mamą Connie wyprowadza się z Wisconsin i przygotowuje się do nowego rozdziału w swoim życiu. Serial „Słoneczna Sonny” pokazuje jej pracę i życie domowe oraz to, jak dostosowuje się do nowego życia. Szybko zaprzyjaźnia się z kolegami z obsady — NICO, GRADYM i ZORĄ — ale „gwiazda” serialu, TAWNI, utrudnia jej nawiązanie przyjaźni, na co Sonny nie jest przygotowana.
SONNY wygrywa ogólnokrajowy konkurs talentów i weźmie udział w popularnym serialu telewizyjnym „Z innej beczki”. Wraz ze swoją mamą Connie wyprowadza się z Wisconsin i przygotowuje się do nowego rozdziału w swoim życiu. Serial „Słoneczna Sonny” pokazuje jej pracę i życie domowe oraz to, jak dostosowuje się do nowego życia. Szybko zaprzyjaźnia się z kolegami z obsady — NICO, GRADYM i ZORĄ — ale „gwiazda” serialu TAWNI utrudnia jej nawiązanie przyjaźni, na co Sonny nie jest przygotowana. Sonny musi również zmagać się z trwającym konfliktem z nadętą obsadą konkurencyjnego dramatu dla nastolatków „Mackenzie Falls” i przystojną gwiazdą serialu, CHADEM DYLANEM COOPEREM.