Smaki Ameryki z Padmą Lakshmi
W „Taste the Nation” Padma Lakshmi, nagrodzona autorka książek kulinarnych, prezenterka i producentka, zabiera widzów w podróż po Ameryce. Eksploruje bogate w smaki, różnorodne dania wielu grup imigrantów i poszukuje osób, które ukształtowały dzisiejszą kuchnię amerykańską.
W „Taste the Nation” Padma Lakshmi, nagrodzona autorka książek kulinarnych, prezenterka i producentka, zabiera widzów w podróż po Ameryce. Eksploruje bogate w smaki, różnorodne dania wielu grup imigrantów i poszukuje osób, które ukształtowały dzisiejszą kuchnię amerykańską. Od rdzennych ludności po niedawno przybyłych imigrantów – Padma zasiada do stołu z Amerykanami z całego kraju, aby odkryć korzenie dzisiejszej kuchni i związek między jedzeniem, ludzkością i historią. Przedstawia historie, które stawiają pod znakiem zapytania tożsamość, przynależność i amerykańskość.