Spider-Man
Po ugryzieniu przez radioaktywnego pająka, młody Peter Parker odkrywa, że ma teraz pajęcze supermoce. Mając nadzieję wykorzystać swoje nowe zdolności, żeby osiągnąć bogactwo i sławę, pozwala na to, by ego zaślepiło go na potrzeby innych. Pośrednio prowadzi to do śmierci swojego wujka, Bena, kiedy odmawia pomocy policjantowi w złapaniu uciekającego przestępcy. Upokorzony porażką, postanawia wykorzystać swoje talenty do walki z przestępczością i staje się superbohaterem – Spider-Manem. Walczy z różnymi super-złoczyńcami, ale musi także zadbać o równowagę w życiu osobistym, w tym o swoją dziewczynę, Mary Jane, pracę fotografa w Daily Bugle i pracę redaktora, który sam przekonał czytelników, że Spider-man jest przestępcą, który musi zostać powstrzymany.