Sumo Tak, Sumo Nie
Ryota Moriyama, student ostatniego roku na Uniwersytecie Kyoritsu, dostaje ofertę pracy w renomowanej firmie oraz kosza do Saki Nishino. Promotorka informuje go, że ukończy studia, jeśli dołączy do klubu sumo i weźmie udział w choć jednym pojedynku. Klub sumo chyli się ku upadkowi, bo od dwóch lat ma tylko jednego członka – Honokę Oba. Aby ukończyć uniwersytet, Ryota poddaje się surowym metodom treningowym Honoki i szuka nowych członków klubu.
Ryota Moriyama, student ostatniego roku na Uniwersytecie Kyoritsu, dostaje ofertę pracy, ale brakuje mu punktów, żeby skończyć studia. Promotorka informuje go, że ukończy studia, jeśli dołączy do klubu sumo. Jedyna członkini klubu to Honoka Oba, studentka drugiego roku i świetna sumoka, która niechętnie zgadza się, by Ryota dołączył do klubu. Ryota rekrutuje nowych członków, dzięki czemu klub może wziąć udział w zawodach. Choć treningi są wymagające, Ryota i pozostali ciężko pracują. Ryota zaczyna coś czuć do Honoki. W tej historii o sumo i miłości każdego czekają niespodzianki.