The Cleveland Show
The Cleveland Show to półgodzinny serial animowany, opowiadający historię łagodnego, lubianego przez sąsiadów, Clevelanda Browna, który przeprowadza się do rodzinnego miasta w Wirginii, gdzie zamieszkuje z ukochaną z czasów liceum, jej niesfornymi dziećmi i swoim czternastoletnim synem, Clevelandem Juniorem. Po powrocie do Wirginii witają go sąsiedzi, między innymi głośny wieśniak, Lester, aspirujący hipster, Holt, oraz rodzina gadających niedźwiedzi. The Cleveland Show to spin-off popularnego serialu Głowa Rodziny.