The D'Amelio Show
Od anonimowości i względnie normalnego życia do świateł Hollywood. Rodzina D’Amelio staje przed niewyobrażalnymi wyzwaniami, ale i możliwościami. Charli, Dixie, Heidi i Marc starają się zachować więź przyzwyczajając się do życia w Hollywood.
Od anonimowości i względnie normalnego życia do świateł Hollywood. Rodzina D’Amelio staje przed niewyobrażalnymi wyzwaniami, ale i możliwościami. Charli w wieku 16 lat stała się wielką gwiazdą – ma 150 milionów obserwujących ją widzów. W rok stała się pierwszą celebrytką TikToka. Ma świat u stóp, ale pracuje nad tym, by zachować równowagę pomiędzy sławą, rodziną, tańcem, związkami, nowymi przyjaźniami w LA i walką z nienawiścią w sieci. Jej siostra, Dixi, ma 19 lat i 80 milionów obserwujących. Zaczyna robić muzyczną karierę. Heidi i Marc odkrywają, że wychowanie nastolatek jest trudne, zwłaszcza po przeprowadzce na drugi koniec kraju. Wspierają marzenia córek, zachowują bliską więź i próbują chronić dziewczyny przed ciemną stroną sławy, jednocześnie przyzwyczajając się do życia w Hollywood.