ISHURA
Król Demonów, przed którym drżał cały świat, został pokonany, ale imię i postać Bohatera, który tego dokonał, pozostaje tajemnicą. Po zakończeniu epoki strachu, rozpoczyna się walka o wyłonienie ostatecznego Bohatera.