Ulotna miłość
Sportowy romans wszech czasów: pomiędzy Park Tae-yang, zawodową badmintonistką z wielką pasją do dyscypliny, a Parkiem Tae-joonem, który traktuje badmintona jak zwykłą pracę.
Genialna badmintonistka Park Tae-yang wraca na kort po tym, jak w tajemniczych okolicznościach znikła ze środowiska na całe trzy lata. Dla niej trening jest esencją życia — natomiast Park Tae-joon nie cierpi ćwiczyć i zostawać po godzinach. Dla niego sport to zwykła praca. Po latach tych dwoje spotyka się ponownie, w jednym zespole, i po szeregu zwrotów akcji zostają deblowymi partnerami w mikście. Mikst? Nietypowa sprawa. Wspólna gra, rosnące przywiązanie i wreszcie miłosne zauroczenie? Oto w energicznym wieku 25 lat dla dwojga sportowców nastaje najjaśniejszy moment ich życia.