Vampirina Ghoul Girls Rock!
Vee, Poppy i Bridget postanawiają założyć własny zespół rockowy The Ghoul Girls. Dołącz do Demi, Gregorii i szefa kuchni Remy'ego, którzy gromadzą się wokół telewizora, aby obejrzeć, jak wewnętrzne ghule zespołu dają czadu!