Willa Vanderpump
Dekadencja zderza się z rozwiązłością w serialu „Willa Vanderpump”, fabularyzowanym dokumencie opowiadającym o dobranych starannie przez Lisę Vanderpump pracownikach, którzy pracują, żyją i bawią się w ekskluzywnej posiadłości we Francji, Pałacu Rosabelle.