Cena niewinności
Gdy popularna dziewczyna umiera w tajemniczy sposób po jej imprezie z okazji siedemnastych urodzin, koleżanka ze szkoły korzysta z pomocy przyjaciół, aby przeprowadzić dokumentalne śledztwo, które pomoże jej dostać się do szkoły marzeń. Ich śledztwo ujawnia prawdę kryjącą się za idealną, fałszywą fasadą jej kolegów z klasy i stawia ich w niebezpieczeństwie związanym z internetowymi drapieżcami poszukującymi młodych dziewic.