Weterynarz do zadań specjalnych
Dr Susan Kelleher jest właścicielką i dyrektorką jednego z najbardziej ruchliwych ośrodków opieki nad zwierzętami egzotycznymi na południu Florydy, szpitala dla ptaków i zwierząt egzotycznych w Broward. „Wszystko oprócz psów i kotów. Jeśli wejdzie przez drzwi, to ja to wyleczę!” – to motto dr K. Przez jej drzwi przechodzi mnóstwo pacjentów. Króliki, gady i ptaki wszystkich kształtów i rozmiarów, lisy, fretki, ryby, ssaki morskie, a nawet naczelne.