Zabójcze umysły: Okiem sprawcy
Elitarny zespół agentów FBI zwany Red Cell wykorzystuje niekonwencjonalne metody śledcze i agresywną taktykę, by schwytać najbardziej nikczemnych przestępców w kraju.