Un șef de poliție (Danny Glover) care află că o creatură extraterestră, invizibilă, ucide deopotrivă criminali și polițiști, descoperă că el va fi următoarea țintă!
Danny Glover joacă în această continuare electrizantă în rolul unui locotenent de poliție care descoperă o grămadă de cadavre sfârtecate. Dar, în loc să fie opera unor bande rivale, așa cum a crezut inițial, vicioasele crime au fost comise de o creatură extraterestră invizibilă, mortală. Acum, nu numai că extratereștrul se află în jungla urbană din Los Angeles, dar locotenentul este următoarea sa țintă!