Un alt Pământ
În filmul „Un alt Pământ”, Rhoda Williams (Brit Marling), o tânără strălucitoare acceptată în programul de astrofizică al MIT, aspiră să exploreze cosmosul. John Burroughs (William Mapother) este un compozitor strălucit care a ajuns la apogeul profesiei sale și așteaptă un al doilea copil. Imediat după descoperirea unui Pământ duplicat tragedia lovește viețile acestor străini lor se unesc irevocabil.