În timpul vacanței de vară, Darious, un băiat de 14 ani, explorează limitele masculinității sale prin intermediul interacțiunilor tumultuoase cu Malcolm, foarte strictul său tată, și al îndrumării înfloritoare a lui Porter, un vagabond misterios. Când Darious află adevărata identitate a lui Porter, e prins în mijlocul conflictului dintre cei doi bărbați, conflict ce-i poate distruge familia și-l pune în pericol.