102 Dalmațieni
Această aventură hilară îl are în prim-plan pe Oddball, cățelul dalmațian fără pete, în timp ce pornește în căutarea petelor sale. El face echipă cu Waddlesworth, un macau delirant, care se crede rotweiler. Lătrând constant, acest duo improbabil conduce o grămadă de cățeluși în misiunea de a o învinge pe Cruella De Vil (Glenn Close). Plină de urmăriri, istorioare hilare și evadări pe tot drumul de la Londra la Paris, aventura ajunge la o brutărie pariziană.