Sarah este pe marginea prăpastiei. Stan încearcă să își repare greșelile. Richmond primește un impuls neașteptat în cursa pentru primărie.
Sarah se trezește pe un pat de spital, deși nu știe cum a ajuns acolo. Ultimul lucru pe care și-l amintește este că a găsit cardul de acces al primăriei pentru etajul zece al cazinoului și că apoi a fost lovită de Roberta. Sarah află curând că este supravegheată timp de 72 de ore pentru tentativă de sinucidere, deoarece Nicole i-a spus locotenentului Carlson că Sarah a fost surprinsă încercând să se sinucidă. Holder știe că nu e adevărat, dar pledoaria sa este în van. Sarah va rămâne la psihiatrie suficient timp pentru ca alegerile să se încheie și cazul să fie îngropat de-a binelea. Știind ce este în joc, Sarah încearcă să fenteze sistemul pentru a-și câștiga libertatea, dar devine clar că singura sa scăpare este înfruntarea propriului demon: cazul Picasso.