One Minute
Lizzy și Nike au 20 și ceva de ani și se mută într-un apartament nou. Ele își văd dublurile într-un apartament de peste drum și își dau curând seama că aceste vecine există cu un minut înainte în timp și că ele, Lizzy și Nike, sunt de fapt reflexia, dublurile. Când observă un bărbat mascat pe balconul de vizavi, trebuie să încerce să le avertizeze pe cele din viitor ca să supraviețuiască.