Cu o săptămână înainte să plece la facultate, Polly se împrietenește cu un vagabond care cântase cândva într-o trupă obscură care îi plăcuse tatălui ei. Prin intermediul interacțiunilor cu acesta, Polly capătă o nouă perspectivă asupra propriului trecut.