Concurentul
„Concurentul” spune incredibila poveste adevărată a unui bărbat care a trăit timp de 15 luni închis într-o încăpere mică, gol, înfometat și singur... fără să aibă habar că viața lui era transmisă de televiziunea națională japoneză celor peste 15 milioane de telespectatori săptămânali.