Who’s the Daddy?
O comedie dramatică bazată pe personaje, în care se vorbește despre momentele plăcute și neplăcute ale maternității. Două mame au o primă întâlnire necivilizată în purgatoriul locurilor de joacă. Lucrurile devin interesante atunci când cele două constată că au mult mai multe în comun decât și-ar fi imaginat.