A Better You
Un bărbat introvertit timid pe nume Douglas cere ajutorul unei clone pentru a cuceri fata visurilor sale. Într-o lume distopică și neo-steampunk, oricine poate comanda o clonă personalizată identică numită „A Better You”. Dar rămâne de văzut dacă acest nou și îmbunătățit Douglas o va impresiona pe fata de care este îndrăgostit.