Povestea Cenușăresei
Un om de știință de la NASA îi cere ajutorul lui Walter pentru a găsi perechea unui pantof roșu cu toc, lăsat în urmă de o femeie pe care a întâlnit-o într-un bar.
Un om de știință de la NASA îi cere ajutorul lui Walter pentru a găsi perechea unui pantof roșu cu toc, lăsat în urmă de o femeie pe care a întâlnit-o într-un bar. Walter folosește pantoful ca prim indiciu pentru a găsi femeia dispărută, dar pe parcurs descoperă că ascunde un secret șocant care ajunge să-i pună viața în pericol. Willa scoate la iveală un secret sumbru al familiei lui Leo, dar când încearcă să-și ceară iertare, intră în și mai multe probleme legale.