Coletul
De când a auzit un zgomot puternic la miezul nopții și un civet plin de viermi, viața lui Wulan și a familiei sale s-a schimbat complet. În Bogor, Esa îl privește neputincios pe domnul Bondan, tatăl său, terorizat de o entitate invizibilă. Sunt aceste două evenimente legate între ele?
Wulan este trezită într-o noapte de o bubuitură pe acoperișul ei. În dimineața următoare, găsește acolo un animal mort și plin de viermi. Această secvență de evenimente dă startul schimbărilor în viața lui Wulan și a familiei sale bogate, moderne și armonioase. Wisnu, fratele mai mic al lui Wulan, bănuiește că familia lor este blestemată, lucru despre care Wulan este sceptică. Între timp, Astuti, mama lui Wulan, este stoarsă de puteri din cauza nuntei anulate a lui Wulan, care trebuia să aibă loc cu câteva luni înainte. Wulan se simte vinovată, dar este consolată de tatăl ei, Ahmad. Între timp, în Bogor, Esa privește neputincios cum domnul Bondan este atacat de o entitate invizibilă. Există vreo legătură între ceea ce i s-a întâmplat lui Esa și Wulan?