Regina cea rea
Regina încearcă să pună în mișcare un plan prin care să se transporte pe ea și pe Henry înapoi în Țara Basmelor. Între timp, regina malefică îi cere lui Rumplestiltskin să o transforme într-un țăran nerecunoscut pentru a o ucide pe Albă ca Zăpada.
Cu ajutorul lui Hook, Regina încearcă să pună în mișcare un plan care să-i ajute pe ea și pe Henry să se întoarcă în Țara Basmelor. Dar planul ei se învârte în jurul unui sistem de siguranță a fost plantat în blestem, care, dacă ar fi declanșat, ar putea șterge Storybrooke de pe hartă - și ar ucide toți locuitorii săi; iar suspiciunile Emmei despre Tamara cresc. Între timp, în Țara Basmelor, regina malefică îi cere lui Rumplestiltskin să o transforme într-un țăran de nerecunoscut pentru a ucide pe Albă ca Zăpada, cu scopul de a câștiga dragostea și respectul supușilor ei.