O chestiune de stil
În 1937, Cristóbal își prezintă prima colecție haute couture pariziană. În ciuda succesului din Spania, debutul în Paris este greu. Recenziile nu sunt entuziaste și sunt puține comenzi. Cristóbal se teme că afacerea sa nu va fi rentabilă și se îndoiește de talentul său ca designer. Își caută stilul propriu care să-l definească.
În 1937, după o carieră de succes în Spania, Cristóbal Balenciaga și partenerii săi prezintă prima colecție haute couture la Paris. Începutul este mai dificil decât s-a prevăzut: recenziile nu sunt entuziaste și sunt puține comenzi. Cristóbal se teme că afacerea sa nu va fi rentabilă, mai ales că partenerii săi, Nicolas și Virgilia Bizkarrondo, au investit tot ce aveau. Își pune la îndoială și talentul de designer și abilitatea de a se ridica la nivelul caselor de haute couture din Paris. Știe că trebuie să-și găsească un stil al său care să-l definească.