Deconectare
O reuniune de familie retrezește amintirile dureroase din copilăria lui Michael. Mahone îl găsește pe Coyote, rănit, iar acesta îl conduce spre avion. C-Note gustă niște medicamente rele. Bellick și Kellerman au parte de dojane usturătoare de la femeile din viața lor.