Replică
Addison se obișnuiește cu noua viață după ce a ales între Jake și Sam; Violet se teme de ce este mai rău atunci când Pete nu se prezintă la audierea de la tribunal; iar Charlotte îl pune pe Cooper să promită că va păstreze secretul atunci când primește o veste șocantă.
Addison se obișnuiește cu noua viață după ce a ales între Jake și Sam; Violet se teme de ce este mai rău atunci când Pete nu se prezintă la audierea de la tribunal; iar Charlotte îl pune pe Cooper să promită că va păstreze secretul atunci când primește o veste șocantă. Între timp, Amelia sărbătorește un an de abstinență, iar Sheldon reîncepe o poveste de dragoste cu fosta soție, în premiera din sezonul șase al serialului „Medici în Santa Monica”.