Aladdin și regele hoților
Visele fiecăruia devin realitate în ultima aventură a lui Aladdin. Când într-un final Aladdin și Jasmine sunt aproape să se căsătorească, ceremonia este întreruptă de către cei 40 de hoți care sunt în căutarea unui cadou de nuntă special. Cadoul se dovedește a fi un oracol care pretinde că tatăl lui Aladdin este în viață. Aladdin pornește în căutarea tatălui său și descoperă că el este regele celor 40 de hoți și că își dorește oracolul pentru a găsi Mâna lui Midas, care era capabilă să transforme totul în aur.